ES Other languagesPlaça de l'Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat
Sant Boi Boig per tu

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

05/25/2019 05:17:06 PM
PrimaveraWEB
Ajuntament Ciutat Tràmits Participa Comunicació
Portal de Transparència. Obre enllaç extern en una finestra nova
Imprimir


Les persones usuàries valoren com a excel·lent l'atenció rebuda a l'OMAP




Les enquestes fetes a la sortida de l'oficina reflecteixen un alt nivell de satisfacció

01/09/2019

Les persones usuàries de l'Oficina Municipal d'Atenció a les Persones de Sant Boi (OMAP) valoren majoritàriament de manera molt positiva el servei que reben quan s'hi adrecen per fer qualsevol tipus de tràmit o gestió. Les respostes a les breus enquestes que es realitzen a la sortida de l'oficina mitjançant un dispositiu electrònic situen en un nivell d'excel·lència tots els factors analitzats.

Un total de 2.090 persones usuàries han completat l'enquesta voluntàriament des del passat mes de juny, poc després de l'ampliació del sistema de cita prèvia a tota la jornada.

85% de valoracions satisfactòries

El 85% de les persones usuàries han valorat com a globalment satisfactòria l'atenció rebuda (en una escala d'1 a 5, l'han puntuat amb una 'nota' de 4 o 5). En aquest tipus d'enquestes, es considera assolit un nivell d'excel·lència a partir d'un 75% de valoracions satisfactòries.

L'enquesta també demanava opinió sobre aspectes més concrets com el grau de resolució de la gestió o el tràmit realitzat, la rapidesa de l'atenció i la qualitat de la informació disponible sobre tràmits i gestions a la pàgina web municipal.

El 90% de les persones usuàries han valorat satisfactòriament el grau en què ha quedat resolta la seva consulta, gestió o tràmit. També ha estat molt positiva la valoració del temps d'espera, ja que el 81% li han atorgat les puntuacions més altes. El 84% han valorat com a satisfactori el contingut de la informació consultada a l'apartat de Tràmits del web municipal abans d'adreçar-se a l'OMAP.

Des del mes de febrer de 2018, l'OMAP de Sant Boi funciona durant tota la joranda mitjançant cita prèvia, per evitar cues i fer guanyar temps a les persones usuàries. L'oficina té com a senya d'identitat la qualitat i la millora contínua del servei ofert a la ciutadania. En l'actualitat, els principals esforços en aquest sentit es duen a terme per incorporar nous models i noves eines de gestió electrònica.


Enllaços d'interés

Finalistes del IV premis TAW a l'Accessibilitat Web Pautes d'Accessibilitat per al Contingut en la Web (WCAG) 1.0 Distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació Segell infoparticipa 2014

© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - Avís legal - Accessibilitat - webmaster - mapa del web - Protecció de dades