Una mostra organitzada per la Fundació Kassumay sobre els grans reptes de continent més pobre del món
06/16/2011
Aquest divendres, 17 de juny, s'inaugura "Àfrica, cares i creus: problemes i solucions per una salut i una educació dignes" . Es tracta d'una exposició que dóna a conèixer les mancances que viu, ara com ara, la població africana i presenta exemples de les solucions que s'estan aplicant per millorar la seva vida.
La mostra l'organitza la Fundació Kassumay i és una producció de l'ong Àfrica Digna .
Conferència i música africana
La inauguració té com a acte central una conferència a càrrec de Josep M. Royo, de l'Escola de Cultura de Pau de la càtedra de la UNESCO i investigador en el programa de Conflictes i Consolidació per la Pau. A més, al parc de la Muntanyeta, s'ha programat un concert de música africana.
Exposició: ÀFRICA, CARES I CREUS: PROBLEMES I SOLUCIONS PER UNA SALUT I UNA EDUCACIÓ DIGNES
Del 17 de juny al 28 de juliol
Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer
Divendres 17 de juny
19.00 h Xerrada/col·loqui: "L'Àfrica subsahariana actual davant les revoltes socials", a càrrec de Josep M. Royo (Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer)
20.30 h Inauguració oficial de l'exposició (Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer)
21.30 h Festa de cloenda amb l'actuació del grup de música africana Simonal Bie (Parc de la Muntanyeta)
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades