Afecta 10,7 milions de persones a Somàlia, Kenya, Etiòpia i Djibouti
08/04/2011
L'Ajuntament de Sant Boi s’ha sumat a la campanya que ha posat en marxa el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament en resposta a la greu crisi humanitària en què es troben més de 10,7 milions de persones que necessiten ajuda urgent als països del corn d’Àfrica.
Somàlia, Kenya, Etiòpia i Djibouti fan front a la pitjor sequera dels últims 60 anys, que s’afegeix a la inseguretat i el conflicte, a la pobresa i a la sobreexplotació del sòl. És una emergència alimentària greu a escala mundial.
La prioritat ara és salvar vides, però també dirigir esforços a millorar les causes endèmiques de la crisi i prevenir que torni a succeir.
Aportacions voluntàries
La ciutadania de Sant Boi que s’hi vulgui afegir ho pot fer amb donacions voluntàries als comptes corrents que el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament ha obert a diferents entitats bancàries: Catalunya Caixa, Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona i Triodos Bank.
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades