ES Other languagesPlaça de l'Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat
Sant Boi Boig per tu

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

10/16/2019 01:39:18 AM
Ajuntament Ciutat Tràmits Participa Comunicació
Portal de Transparència. Obre enllaç extern en una finestra nova
Imprimir


Les persones usuàries valoren amb un excel·lent els serveis d'atenció domiciliària




La nota mitjana ha pujat de 8,81 a 9,32 en els darrers dos anys

02/20/2014

Les persones usuàries valoren amb una nota mitjana de 9,32 punts els serveis d'atenció domiciliària de l'Ajuntament de Sant Boi, segons els resultats d'una enquesta. Aquesta excel·lent qualificació és mig punt més alta que la registrada en un sondeig realitzat fa dos anys (8,81 punts).

En comparació amb l'anterior enquesta, pràcticament han desaparegut les poques opinions negatives que aleshores es registraven . El 96% de les persones sondejades valora els serveis que reben de manera positiva o molt positiva; per contra, no hi ha cap opinió negativa i només el 0,5% de persones assignen a aquests serveis un "regular".

Entre els usuaris dels serveis d'atenció domiciliària, una proporció superior al 95% valora també de manera positiva o molt positiva el paper dels serveis socials municipals i els recursos que l'Ajuntament hi destina . La desaprovació de la política municipal en aquesta matèria és pràcticament testimonial. La puntuació mitjana se situa en 8,84 punts (l'any 2011, la mitjana era de 8,30).

El 61,8% dels usuaris afirmen estar satisfets amb el temps que van haver d'esperar des que van sol·licitar el servei fins que van començar a rebre'l. Aquesta xifra multiplica per cinc els que creuen, en canvi, que el temps d'espera va ser llarg (12,5%). El 88,9% no manifesta cap queixa sobre el funcionament del servei .

L'atenció social a les famílies, prioritat municipal

L'Ajuntament de Sant Boi ha apostat al llarg d'aquests anys de crisi econòmica per prioritzar i dotar de fons pressupostaris les mesures destinades a atendre les famílies més vulnerables del municipi, entre elles potenciar els serveis d'atenció domiciliària.

Fitxa tècnica

Enquesta municipal realitzada telefònicament amb assistència per ordinador. Treball de camp: juny-agost 2013. 748 enquestes vàl·lides.a usuaris (preferentment) i familiars d'usuaris dels serveis domiciliaris d'atenció personal, neteja i teleassistència.


Enllaços d'interés

Finalistes del IV premis TAW a l'Accessibilitat Web Pautes d'Accessibilitat per al Contingut en la Web (WCAG) 1.0 Distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació Segell infoparticipa 2014

© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - Avís legal - Accessibilitat - webmaster - mapa del web - Protecció de dades