ES Other languagesPlaça de l'Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat
Sant Boi Boig per tu

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

05/01/2017 12:35:16 AM
PrimaveraWEB
Ajuntament Ciutat Tràmits Participa Comunicació
Portal de Transparència. Obre enllaç extern en una finestra nova
Imprimir


L'OMAP atén a partir d'avui a les tardes exclusivament amb sistema de cita prèvia




Per distribuir millor els fluxos i no malbaratar temps de les persones usuàries

01/09/2017

A partir d'aquest dilluns, dia 9 de gener, l'Oficina d'Atenció a les Persones (OMAP) de l'Ajuntament de Sant Boi atendrà a les tardes (de 14 a 19 hores) només les persones que hagin demanat prèviament cita per telèfon (93 635 12 12) o per Internet (santboi.cat/citaprevia). Aquest important canvi és un primer pas per estendre en el futur el sistema de cita prèvia a l'horari complet de l'oficina.

Generalitzar l'ús de la cita prèvia i els serveis de tramitació electrònica són els principals reptes de l'OMAP de Sant Boi per a l'any que ara comença. L'oficina va celebrar 20 anys de funcionament el passat dia 2 de desembre. Des d'aleshores, la qualitat i la millora contínua del servei han estat les senyes d'identitat.

El sistema de cita prèvia, que s'està utilitzant en altres administracions i municipis, facilitarà una millor gestió de l'afluència de persones, que sol concentrar-se a determinades hores del dia (més del 80% de les visites es reben abans de les 14 hores). Amb aquest sistema s'ofereix una atenció més immediata en el dia i hora fixats i es redueix considerablement el temps d'espera.

Fins a l'actualitat, només al voltant d'un 10% de les persones usuàries ateses per l'OMAP hi arribaven després de concertar una cita prèvia. Aquest sistema ja era obligatori per realitzar determinats tràmits (per exemple, els que estan relacionats amb l'activitat comercial i industrial).

L'OMAP facilita la realització de tràmits vinculats amb el Padró Municipal d'Habitants, permisos d'obres i activitats, talls de carrer, permisos d'ocupació de la via pública, subvencions i ajudes per a l'habitatge, consulta d'expedients, presentació i registre de sol·licituds, targetes d'aparcament, cens d'animals de companyia, etc.

Els horaris de la OMAP són els següents: de dilluns a divendres de 8.30 a 19 h i els divendres, vespres de festiu i períodes de vacances de 8 a 14 h.


Enllaços d'interés

Finalistes del IV premis TAW a l'Accessibilitat Web Pautes d'Accessibilitat per al Contingut en la Web (WCAG) 1.0 Distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació Segell infoparticipa 2014

© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - Avís legal - Accessibilitat - webmaster - mapa del web