ES Other languagesPlaça de l'Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat
Sant Boi Boig per tu

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

06/05/2019 09:43:56
PrimaveraWEB
Ajuntament Ciutat Tràmits Participa Comunicació
Portal de Transparència. Obre enllaç extern en una finestra nova
Imprimir


Com tramitar de forma electrònica

A través del Registre electrònic de l'Ajuntament de Sant Boi

Que permet?

  • . Presentar sol·licituds i altres documents via internet, les 24 h al dia, 365 dies l'any.
  • . Les sol·licituds presentades en un dia inhàbil (és a dir, dissabtes, diumenges i festius) s'entenen presentades l'endemà hàbil.
  • . El registre electrònic es regeix per la data i hora oficials de la seu electrònica d'accés.

Com tramitar:

  • . Heu d'accedir a la Guia de Tràmits i buscar que és el que necessiteu. D'aquesta forma inicieu la tramitació des del catàleg.
  • . Una vegada identificat, llegir la fitxa de tràmit on s'explica en què consisteix i quins requisits comporta.
  • . Pot tractar-se d'un tràmit:
  • Sense signatura electrònica
    Amb signatura electrònica


    * Si el tràmit que seleccioneu té habilitada la possibilitat de tramitar sense signatura electrònica (no serà necessària l'acreditació ni la signatura electròniques)

    Cliqueu el botó que apareix a la fitxa de tràmit i seguiu les instruccions que van sortint.

    Sense signatura electrònica

    * Si el tràmit que seleccioneu té habilitada la possibilitat de tramitar amb signatura electrònica es requerirà que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
    Podeu consultar al següent enllaç els sistemes d'identificació admesos per l'Ajuntament: Sistemes d'Identificació

    Cliqueu el botó que correspongui en funció de si tramiteu com a TITULAR o REPRESENTANT que apareixerà a la fitxa de tràmit i seguiu les instruccions que van sortint:



    Adjuntar documents i el seu format

    Hi ha tràmits que requereixen la presentació de documents; en aquest cas adjuntar els arxius o fitxers en format electrònic pujant-los dintre del formulari de manera que aquests queden vinculats al tràmit en qüestió.

    Cal tenir en compte que només s'acceptara el format de documents següents:

    • . PDF, per a qualsevol classe de document.
    • . La grandària del document és la que surt en cada instància. En cas que el document superi aquesta mida màxima s'ha de posar en contacte amb els serveis tècnics: serveitecnic_e_administracio@santboi.cat
    • No s'accepten documents en altres formats (Word , Excel...)

    Documentació interoperable

    Respecte a la presentació de documentació, consulteu el Catàleg de dades i documents interoperables, on es relaciona la documentació que no cal que aporteu donat que es pot consultar des de l'Ajuntament.

    Pagament

    En cas que el tràmit escollit comporti un pagament, podreu fer el pagament en línia a través d'internet mitjançant la passarel·la de pagament de forma segura a través dels passos que us van indicant.

    Finalitzada la tramitació

     Obtindreu un rebut consistent en:

    • - Tipus de tràmit realitzat
    • - Relació de documentació presentada (instància i documentació adjunta), i enllaç per poder accedir
    • - Número de registre d'entrada
    • - Data de registre d'entrada

    Podeu rebre Notificacions electròniques

    L'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques determina que les notificacions d'actes administratius i comunicacions, s'han de practicar preferentment per mitjans electrònics i, en tot cas, quan l'interessat estigui obligat a rebre-les per aquesta via.

    Podreu accedir a la notificació electrònica, a través de la Bústia de notificacions ( l'e-NOTUM. ) o de l'enllaç que rebreu en l'avís de notificació.

    Que és la Carpeta Ciutadana?

    És un servei que permet visualitzar la informació referida a les dades i tramitacions sorgides de la meva relació amb l'Ajuntament.

    Aquest servei està en construcció

    Que és la Validació de documents?

    És un servei que permet accedir a la Validació de documents, des d'on podreu comprovar l'autenticitat d'un document emès per l'Ajuntament.

    El document original està signat digitalment per l'Ajuntament amb una signatura electrònica reconeguda i amb total validesa jurídica.

Finalistes del IV premis TAW a l'Accessibilitat Web Pautes d'Accessibilitat per al Contingut en la Web (WCAG) 1.0 Distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació Segell infoparticipa 2014

© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - Avís legal - Accessibilitat - webmaster - mapa del web - Protecció de dades