Un dubte o aclariment que tinguem com a persona consumidora o usuària sobre els nostres drets i obligacions i les formes d’exercitar-los.
Una petició d’informació sobre l’estat de tramitació de la reclamació/denúncia que he presentat.
Una via per aportar documentació o manifestar un canvi en la reclamació/denúncia que he presentat.
Les persones consumidores i usuàries, ja siguin persones físiques o jurídiques que hagin adquirit, utilitzin o gaudeixin, com destinataris finals, de béns, productes o serveis i que tinguin domicili a Sant Boi de Llobregat
També ho poden sol·licitar treballadors autònoms i microempreses en casos de reclamacions de serveis bàsics i de tracte continuat (llum, aigua, gas, telèfon, ...)
Si es vol fer una consulta concreta relacionada amb un document (per exemple un contracte) s'ha de portar còpia.
En qualsevol moment
Tramitació online:
. Clicar el botó "sol·licitar Tràmit".
. Omplir tots els camps.
. Adjuntar la documentació pertinent a la consulta, si s'escau
. Us farem arribar una resposta tan aviat com sigui possible.
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades