Les persones afectades per l’avaria telefònica que hagin patit interrupció temporal del servei, podeu reclamar a l’operadora una compensació pel temps que hagi durat l'avaria.
No està regulat cap termini per a la resolució d'avaries, però l'operador està obligat per llei a indemnitzar l'usuari per qualsevol interrupció del servei. La quantia de la indemnització s'estableix en funció del temps en què el servei estigui interromput.
Per reclamar, en primer lloc, us heu d’adreçar al departament d’atenció al client de la companyia i reclamar de manera que en tingueu constància (sol·licitant i anotant el número d'incidència si la presenteu telefònicament)
Si en un termini de 30 dies no heu obtingut resposta, o bé la resposta no és satisfactòria, podeu presentar la vostra reclamació davant el Servei Públic de Consum d’aquest Ajuntament.
Les persones usuàries del Servei de Teleassistència, podran presentar la reclamació davant el Servei Públic de Consum amb caràcter d'urgència, sense haver d’esperar el termini de 30 dies que té l'empresa per respondre.
Per presentar la reclamació de consum de manera presencial ho haureu de fer demanant cita prèvia a l’OMAP a través dels telèfons 93 654 82 23 i 93 635 12 12 (Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, Pl. Ajuntament, núm. 1, Planta Baixa)
Per presentar la reclamació en línia ho podreu fer a través del formulari de reclamació
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades