L’EMAP es va crear al desembre de l’any 1996, amb l’objectiu de poder oferir una atenció integral a la ciutadania i ser un lloc de referència per poder relacionar-se amb l’administració pública.
25 anys després, ens adaptem a les noves circumstàncies i ens definim com un espai d’atenció a les PERSONES. El nostre interès és oferir un servei eficient i proper amb un model d'atenció presencial, telefònic i de tramitació electrònica que ofereix suport i acompanyament en les gestions i tràmits amb les diferents administracions.
Per a realitzar qualsevol sol·licitud cal que s'adreci a la a la GUIA DE TRÀMITS ,disponible 24 hores 365 dies de l'any.
Si necessiteu ajuda per tramitar o voleu atenció presencial heu de trucar al telèfon 93 635 12 12 - 93 635 12 00. Només atenem presencialment amb cita prèvia.
L'horari d'atenció de l'EMAP, excepte períodes de vacances, és de dilluns a dijous de 8.30 h a 19.00 h el divendres i vigílies de festius de 8.30 a 14.00 h
Consultar el calendari d'horaris del 2023.
© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - | Avís legal - | Accessibilitat - | webmaster - | mapa del web - | Protecció de dades