El dilluns 9 de gener començaran unes obres de manteniment de la pavimentació i la senyalització al carrer de Mossèn Jacint Verdaguer (entre Lluís Pasqual Roca i Mallorca) i entorn de la plaça de Catalunya. Segons les previsions, duraran unes tres setmanes.
Els treballs afectaran el pas de vehicles a partir del dijous 12 de gener, quan es tallarà la circulació. Els talls es faran per trams a mesura que avancin les obres, per tal de minimitzar les molèsties. Pareu atenció a les senyalitzacions que hi haurà a la via pública per seguir els itineraris alternatius.
Les obres comportaran des del començament que no es pugui aparcar en la zona afectada, a més de canvis en el recorregut i la ubicació de les parades de les línies d’autobús, el desplaçament temporal de les parades de taxis i el trasllat també provisional dels contenidors de recollida selectiva a carrers adjacents.
Sempre que l’evolució dels treballs ho permeti, es facilitarà l’accés de vehicles als aparcaments privats de la zona.
L’Ajuntament agraeix la comprensió dels veïns i veïnes i demana disculpes per les molèsties que es puguin ocasionar.
4 de gener de 2023