L’Ajuntament ha tingut coneixement d’una incidència tècnica, atribuïble a la companyia Telefònica, que ha deixat temporalment sense connexió una part del districte de Ciutat Cooperativa i Molí Nou.
La incidència es va produir a principis d’octubre en una caixa de registre a causa de la pluja i està afectant un nombre important d’habitatges, a més de l’activitat comercial del barri. També ha deixat desateses les connexions amb el Servei de Teleassistència d’algunes llars on viuen persones grans o dependents.
L’Ajuntament ha manifestat a Telefònica el seu malestar per la situació creada i ha instat la companyia a resoldre aquesta incidència el més aviat possible, tot accelerant l’execució de les obres de reparació que siguin necessàries. La llicència municipal ja ha estat concedida, de manera que els treballs poden començar a partir de dilluns dia 29 d’octubre.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) instal·larà un punt d’atenció temporal perquè les persones i famílies afectades puguin rebre assessorament de cara a la possible presentació de reclamacions en defensa dels seus drets. El punt d’atenció serà al Casal de Cooperativa els dimecres del 31 d’octubre al 21 de novembre (de 9.30 a 12.30 h) i, posteriorment, del 9 al 30 de gener.
L’OMIC farà arribar a les llars del districte un document informatiu sobre els drets de les persones usuàries i el procediment de reclamació.