ES Other languagesPlaça de l'Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat
Sant Boi Boig per tu

Ajuntament de Sant Boi de Llobregat

08/15/2022 03:13:30 PM
reactivem
Ajuntament Ciutat Tràmits Participa Comunicació
Portal de Transparència. Obre enllaç extern en una finestra nova
Imprimir


Arxiu administratiu

      El Registre de funcionaris habilitats i l'Arxiu electrònic únic N627/2020/000010


La Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques estableix la creació d'una sèrie d'instruments de caràcter obligatori amb l'objectiu de servir millor als principis d'eficiència i eficàcia. Entre aquests, l'Arxiu Electrònic Únic ha de permetre estalviar costos, reforçar les garanties dels interessats, complir amb les obligacions de transparència amb una informació puntual, àgil i actualitzada i garantir l'autenticitat, la integritat, la conservació i la consulta dels documents amb independència del temps transcorregut des que es varen emetre.

Per altra banda, el Registre de funcionaris i treballadors públics habilitats ha d'incloure els funcionaris i treballadors que efectuen còpies autèntiques i aquells que assisteixen als interessats en l'ús de mitjans electrònics, sense cap impediment en el fet que un mateix funcionari tingui reconegudes les dues funcions o solament una.

La Disposició final setena de l'esmentada llei disposava l'entrada en vigor dels dos instruments en un termini de dos anys, és a dir el 2 d'octubre del 2017. Posteriorment, dos Reials decrets-llei -el RDL 11/2018, de 4 d'agost i el RDL 28/2020, de 22 de setembre- varen allargar el termini al 2 d'octubre del 2020 el primer i al 2 d'abril de 2021 el segon.

L'Ajuntament de Sant Boi ha volgut aprovar la creació de l'Arxiu electrònic únic i del Registre de funcionaris i treballadors públics habilitats per la necessitat de disposar d'aquestes dues eines com a suport en la tasca diària d'assistència al ciutadà i perquè entenem l'Arxiu electrònic únic com una eina estratègica del model d'administració electrònica implantat.

Adjuntem la següent documentació:

-Acord de la Junta del Govern de creació de l'Arxiu electrònic únic i del Registre de funcionaris i treballadors públics habilitats.

-Informe favorable de la Cap d'Arxiu envers la creació de l'AEU i del Registre de funcionaris i treballadors públics habilitats.

-Instrucció tècnica bàsica de gestió del Registre de funcionaris i descripció de la corresponent activitat de tractament.

-Registre de funcionaris i treballadors públics habilitats.

Veure document .pdf 01_ACORD_ARU i RFH.pdf ( 468 Kb)

Veure document .pdf 02_INFORME_AEU_i_RFH.pdf ( 151 Kb)

Veure document .pdf 03_INSTRUCCIO_AEU_i RFH.pdf ( 117 Kb)

Finalistes del IV premis TAW a l'Accessibilitat Web Pautes d'Accessibilitat per al Contingut en la Web (WCAG) 1.0 Distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació Segell infoparticipa 2014 Distintiu de gènere

© Ajuntament de Sant Boi de Llobregat - Pl. Ajuntament, 1 - 08830 Sant Boi de Llobregat - Tel. 93 635 12 00 - Fax 93 630 18 56 - Avís legal - Accessibilitat - webmaster - mapa del web - Protecció de dades