EN QUÈ CONSISTEIX:
Sol·licitud per part d'una entitat/associació/agrupació de donar-se d'alta al Registre Municipal d'Entitats.
El registre d'entitats té per objecte permetre a l'Ajuntament conèixer el número i classe d'entitats existents al municipi, així com les seves finalitats i representativitat, amb l'objectiu de possibilitar una correcta política municipal del foment de l'associacionisme.
QUI HO POT SOL·LICITAR/REQUISITS A COMPLIR:
Qualsevol persona o agrupació de persones membres de l'entitat (degudament autoritzades per representar-la, ja sigui el president o qualsevol altre membre de la seva Junta Directiva)
L'entitat haurà d'estar degudament inscrita al Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya (o qualsevol altre registre que pel seu àmbit d'actuació, territorial o material, li correspongui)
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
- Estatuts de l'entitat
- Acta de la reunió constitutiva
- Certificació amb el número de registre d'inscripció expedit per la Generalitat.
- Certificació del nombre de socis
- Certificació del pressupost de l'any en curs
- Programa d'activitats de l'any en curs
- En el supòsit de variació del canvi de domicili social o de composició de la Junta Directiva que s'hagi produït abans de la sol·licitud d'inscripció al registre, heu d'aportar la següent documentació segons correspongui:
- Per canvi de domicili: Fotocòpia oficial d'acceptació per part de la Generalitat del canvi del domicili
- Per canvi de la Junta: Fotocòpia de coneixement per part de la Generalitat de modificació de la composició
QUAN ES POT SOL·LICITAR:
En qualsevol moment
PREU:
Sense cost
TERMINI DE RESOLUCIÓ:
El temps màxim de tramitació és de 15 dies
En cas de silenci administratiu, la sol·licitud s'entendrà: estimada
ON SOL·LICITAR-LO:
-
Per tramitar aquesta sol·licitud amb signatura electrònica és necessari que disposeu d'IDENTIFICACIÓ DIGITAL admesa.
Podeu consultar el següent enllaç:
Sistemes d'identificacióSi voleu que us ajudem a fer la tramitació, contacteu amb nosaltres:
AJUDA
Si teniu problemes tècnics en la tramitació, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Serveis tècnics
ELECTRÒNICAMENT
-
OFICINA MUNICIPAL D'ATENCIÓ A LES PERSONES (OMAP)
Plaça de l'Ajuntament, 1
Cliqueu el botó "Cita prèvia" per sol·licitar dia i hora
Si la documentació es presenta digitalitzada en suport USB, agilitzarà la gestió i evitarà la realització de còpies (0,5 € per full A4)
PRESENCIAL
ALTRES TRÀMITS RELACIONATS
Aquesta informació té caràcter divulgatiu i no recull el contingut íntegre de la normativa corresponent.
Vàlid des de: 12/20/2016