A Escena familiar: Lila Rebvelada

març15
12:00 - 13:00
Casal de Barri Marianao (Carrer Miquel, 2 ) Afegir al calendari
Lila Rebvelada

La Lila té un somni: vol ser vampira per volar, tenir superpoders i trobar —potser— aquell amor de conte que tots li han dit que existeix. Però ben aviat descobrirà que no tot és com sembla i que els mites romàntics poden amagar ombres que fan mal.

Amb l’ajuda de la bruixa Lola, la seva rebesàvia —un homenatge tendre i poderós a totes les dones que ens han precedit—, i amb la complicitat del públic, la Lila iniciarà un viatge ple d’humor, poesia i valentia per descobrir la veritat més important: l’Amor Vertader és cap a una mateixa.

“Lila ReBVelada” és un espectacle de titelles i teatre, feminista, familiar i profundament femení, que desmunta estereotips, qüestiona els contes de sempre i celebra que som taronges senceres. Una proposta vitalista, educativa i emocionant que convida a créixer lliures, fortes i amb mirada crítica.

Per a totes elles.
Per a totes nosaltres.
Per a somiadores, valentes i rebels.

A càrrec de Kali Teatre

  • Adreçat a públic familiar
  • Preu: 5€. Els infants menors de 2 anys tenen entrada gratuïta sempre que no ocupin cap seient ni es tracti d’espectacles adreçats a nadons.
  • Compra la teva entrada
  • Organitza: Ajuntament